svar på kommentar

2011-08-30 | 01:49:00

”Du måste ju ta likadana bilder för att de ska synas om de är någon skillnad, en tröja kan göra så himla mycket för utseendet. Smidigt å vara uppe till efter fyra på nätterna, du kommer verkligen få en kalldusch å vakna till när barnet kommer”

Genom att läsa din kommentar antar jag att du inte ser någon skillnad? Det var ju illa för din del, då det har hänt ganska mycket. Och vad spelar det för roll om jag är uppe till fyra om nätterna ibland? Kommer jag inte att kunna ta hand om min bebis lika bra för det? Vem har sagt att Melwin är en bebis som vaknar tidigt på morgnarna? Han kanske är en nattuggla och är uppe sent istället, det är det ingen som vet, bebisars dygnsrytm varierar. Sen lär jag ju vakna ett antal gånger under nätterna och ge honom mat? Dessutom är det inte så jävla svårt att vända tillbaka på dygnet (har redan gjort det), inte för min del iallafall. Men himla soft att du skrev att jag kommer att få en kalldusch, som jag skrev i inlägget under detta så tycker jag om kalla duschar. Så det kommer nog att lösa sig ska du se.

Det är sådana här personer man önskar inte läste bloggen, dom gör inget annat än irriterar med sina onödiga kommentarer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0