det här jävla illamåendet...

2011-02-28 | 23:03:00
Tänk er själva, ni är så hungriga att ni knappt kan stå upp.  Men när ni försöker äta något så kommer det upp på en gång. Idag fick jag i mig en halv hamburgare på arlanda, sen fick Jakob äta upp resten. Och halvan som jag åt upp ligger just nu i någon kloak i Stockholm. Det var inte länge den fick stanna i min mage. Nu försöker jag tvinga i mig en ostmacka. Jag har tagit en tugga av den. Mer får jag inte i mig. Törstig är jag också, men kan inte dricka heller. Fyfan vad ofräsch man känner sig när man spyr. Hoppas jag förstörde er matlust  nu. Om inte jag kan äta ska fan inte ni få göra det heller.  Hur ska jag orka med morgondagen? Filma till musikvideoprojektet från 8-17.. Snälla någon. Ge mig lite ork och energi så jag tar mig igenom dagen med all dans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0