veckans magbild

2011-05-31 | 14:27:00

Jag skulle inte säga att han växer snabbt precis. Men bara han mår bra så är jag nöjd, och det verkar han ju göra. Har även hört från jättemånga att pojkmagar oftast är mycket mindre.  (Märkena på sidan av magen är från en kudde, satt lutad mot den när jag såg på tv tidigare)

”Nu väger fostret cirka 360 gram och är ungefär 27 centimeter långt från hjässa till häl. Ögonbryn och ögonlock är fullt utvecklade och fingertopparna täcks av naglar.”

Melwin sparkar hur mycket som helst, då kanske det inte heller är så konstigt att jag äter mycket med tanke på att han gör av med mycket energi. Hehehe. Jag försöker hitta anledningar till varför jag är hungrig hela tiden, så att jag inte bara känner mig glupsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0