2012

2012-12-30 | 23:11:38
Imorgon är det nyårsafton, och vad passar då bättre än en lista om året som gått?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Döpte Melwin. Firade Melwins ettårsdag. Firade två år tillsammans med älsklingen. Fått ett jobb som jag trivs med. Kan komma på hur mycket som helst egentligen! 

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag är sämst på sådana löften och glömmer dom alltid efter typ en vecka, så nej det tror jag inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemen! Min syster fick sin lilla dotter. Några vänner till mig och Jakob fick en liten son. Även en bekant till "stor-familjen" fick en son. Och några av de på UF såklart, dock så kände jag dom inte innan dom blev föräldrar, men det räknas ju ändå! 

Dog någon som stod dig nära?
Min moster Päivi bor numera i nangijala. ♥ Dit flyttade även vår fina lilla Foppa ♥ 

Vilka länder besökte du?
Bara Finland!

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Kan inte påstå att jag saknar något, men det är klart att det alltid finns något mer man vill ha! Hihi

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
många.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit väldigt sjuk till och från. UVI, halvdåliga värden, förkylning, bihåleinflammation, körtelfeber och lite annat smått och gott. Men nu känner jag mig frisk!

Bästa köpet?
Oj vi har köpt så mycket bra! Bilen, brio-vagnen, alla saker till Melwin, sofforna.. Alltså jag kommer på så himla mycket så det kommer inte att få plats här. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Melwin (dop, kalas, presenter, kläder osv) ♥ 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj gör mig glad varje dag, även mina vänner och alla de nya människor som jag har fått lära känna! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Dansa Pausa, Melwins favvolåt! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mycket mycket gladare. 

Hur tillbringade du julen?
Hos min föräldrar tillsammans med alla mina syskon! 

Blev du kär i år?
För varje sekund som går så blir jag mer och mer kär i min två killar (+Klimpen då) . 

Läste du någon bra bok under 2012?
Har läst typ en bok - hunger games. Men den läste jag inte ut helt.. Har tappat det där med böcker vilket är väldigt synd faktiskt. 

Favoritprogram på TV?
Svenska hollywoodfruar är bäst! 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj det var ju så länge sen (fyller ju snart 20 wohoooo), men jag minns iallafall att Jakob köpte en ipad åt mig, den blev jag råååååglad för! 

Något du önskade dig men inte fick?
Har slutat med önskelistor hehehe. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Johanna kom hit och bakade tårtor med mig och Melwin! Sen minns jag typ inte. Bra minne jag har..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hade ju varit trevligt om jag fått slippa alla baciller, men vad gör det när man blir överöst med kärlek? 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Typ svarta jeans och en tisha. kuwl chey

Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna, se Melwin utvecklas och att jag fick dansa igen! 

De bästa nya människorna du träffade?
Måste säga att de är alla fina vänner jag har fått på UF! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0