goooood morgoooooon

2012-09-29 | 09:45:44
Laddade just upp denna bild på instagram, myspojken kommer och ger oss kramar hela tiden 
 
Detta blir nog en händelserik dag även fast jag är sjuk.. Först blir det match i obbola sen ska vi köpa vinterskor till Melwin. På tal om skrutten så blir han 11 månader på måndag! Tänk att vår myspojke snart redan är ett år, jag vet att jag tjatar om hur galet det är men jag tror inte att ni som inte har barn förstår hur fort tiden verkligen går! Jag har förresten precis beställt den där giraffen som jag efterlyste igår, stort tack till Lisa som skickade länken. Den är dock tillfälligt slutsåld men hoppas på att få den lagom till ettårsdagen. Snart ska Jakob väckas, då blir det frukost och sen ska vi rulla iväg mot obbola. Hoppas ni får en trevlig dag!
 

Kommentarer
skriven av: G.O.S

ja bebistiden går fort och det märker man tyvär inte förrens det just fyller ETT år. Man förstår när folk säger " Ta vara på bebistiden den går FORT"
Men du är ju duktig med att ta foto och framkalla dem. plus klistra fast i böker till honom och er o kika i.

2012-09-29 @ 13:46:23
URL: http://gosxxtre.blogspot.se
skriven av: Anne

hali hali pikku Tiikerin pentu <3 <3

2012-09-29 @ 14:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0