Panik

2012-09-30 | 12:38:08
På tisdag ska vi till Skellefteå med dansprogrammet och ha workshops samt se en föreställning. Bussen till Skellefteå går 8 på morgonen och vi är inte hemma i Umeå förrän 23:45. Det går inga bussar hem från stan den tiden, och jag vägrar tvinga upp Melwin mitt i natten för att Jakob ska hämta mig. Hjälp?!?! Får väl ta en lång promenix hem bara, wihooo. Dessutom missar Jakob sin match på kvällen bara för att jag inte är hemma och kan ta hand om Melwin. Fan. Och som om det inte var nog med det, vi har prov på onsdag och jag missar en hel eftermiddag/kväll av pluggande......... Tänk så lätt allt var förut, man behövde inte planera massor utan man bara hängde med på allt utan att det var några problem. Men det funkar inte riktigt längre, det är svårt att försöka "passa in" där det händer saker lite nu och då. Men det löser sig, allt löser sig! 
 
Sitter just nu och försöker plugga lite, går sådär. Jakob är på lite extrajobb och Melwin sover men jag kan ändå inte koncentrera mig. Kollar istället igenom lite busbilder från någon dag sedan. Vackra busunge! 


Kommentarer
skriven av: Sabina

Men herreguud, jag kan köra dig om du inte har någon som har möjlighet att göra det?!!

2012-09-30 @ 15:55:18
URL: http://saabiina.blogg.se
skriven av: Lena

Melwin kan va här på tisdagskväll.

2012-09-30 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0