Vår kväll den sista november

2013-11-30 | 20:12:00
 
Har sett ut ungefär så här. Melwin har lekt fint själv så att jag har fått slappa, det behöver jag göra nu för min höft har börjat göra så himla ont, ibland kan jag knappt gå. Men det är bara så vissa dagar medan andra så känner jag inte ens av det! 
 
Vi har gjort julfint hemma nu så vi är redo för första december imorgon som nog kommer bli en bra dag! Vi får tända första ljuset, lillen får öppna sitt första paket i kalendern och det är första avsnittet av julkalendern, plus att vi även ska till kyrkan på en liten julvandring! Jag är nästan aldrig i kyrkan men det brukar vara mysigt vid jul och vad gör man inte för att få lite julkänsla nu när vi inte ens har snö? 
 
PS... Du som undrade om M bara har en tröja, det verkar som det för kolla, han har den på sig igen :o :o 

Kommentarer
skriven av: Sara

Men herregud, får man bara klä på sina barn samma plagg en gång eller, och sen ska man kasta bort kläderna!? Jag tycker iaf att Melwin är jättefin i sin tröja! Och du är en toppen mamma! Hoppas ni får en jättefin första advent imorgon :) Kram till er

2013-11-30 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0