vecka 25

2013-11-29 | 19:54:00
Idag går vi in i ny vecka, den 25e veckan! Vart man än läser om bebisen står det att ögonen är fullt utvecklade men fortfarande slutna, alltså att dom inte kan öppna dom än. Det stämmer inte alls, vi såg ju lillebror blinka i vecka 19 och har det dessutom på film..  Hur mycket ska man egentligen lita på det som står i appar och på hemsidor? Det kanske är hur mycket som helst som inte stämmer.. Jag läser inte lika mycket om varje vecka nu som jag gjorde med Melwin, men när jag läser så gör jag det på 1177, den appen är nog tråkigast men mest pålitlig enligt mig!
 
Om ni vrider huvudet åt vänster så ser ni V rätt håll. Det svarta runda är alltså ögat.
Ser ni att han vinkar också? :) Man kan se hans högra hand, fingrarna ser dock ut som prickar. 
 
Jag tycker den här bilden är så häftig! Vrid huvudet åt samma håll så ser ni näsan och munnen som gapar!
 
Bilderna är från ultraljudet i vecka 18+4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0