mysbarnen på kvällspromenad

2014-08-29 | 23:20:00
På väg hem efter en promenad till ica somnade Melwin bredvid lillebror i vagnen. Alltså dom är så fina mina (våra) barn. Väx inte mer nu! Stopp! Stanna tiden, jag vill att ni alltid ska vara så här små och underbara. Idag när Viggo vaknade från sin matkoma så skrek Melle "BEBIS HAR VAKNAAAAT JAAAAA" och sprang in till Viggo, klättrade upp i hans spjälsäng och låg där och myste.. Ja, vi kallar V för bebis ganska ofta. Det har bara blivit så.. Han är ju familjens bebis. 
 
Varje dag ger M oss några goa skratt. Ni vet låten Wiggle, han trodde att dom sjöng Viggo och sa att dom inte fick sjunga om hans lillebjoj. Jag skrattade så jag grät. 
 
You know what to do with that big fat butt
VIGGO VIGGO VIGGO
dudududududuuududuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0