käkar frulle

2014-02-26 | 10:20:00
 
Segt. Det är så otroligt segt. Sena nätter, sena morgnar. Sent och segt. Vi klev upp för ungefär en timme sedan och sitter fortfarande vid bordet och slöar. Natten har bestått av ännu mer hosta och en hel del mensvärk i ryggen.. Det positiva är att det bara är två dagar kvar tills Jakob får helg och kommer då hit, sen åker vi hem. Saknar honom så himla mycket! Vet inte om jag har skrivit tidigare att Jakob jobbar i Ö-sund den här veckan och att det är därför som jag och M är hos mina föräldrar. Kan ju passa på att berätta att hans nya jobb är på sector alarm, så det är ingen ide att ni försöker göra inbrott hos oss;)
 
 
Min mysgubbe tittar på bilar (igår)

Kommentarer
skriven av: Sandra Katarina, 25 årig Tvåbarnsmamma <3

Ååh krya på er :/ Massa sjuk här hemma med.. usch!

2014-02-26 @ 13:18:49
URL: http://sandrakatarinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0