imorgon blir jag ett år äldre

2014-01-31 | 20:44:00
 
Hej på er!
 
Har haft en fullspäckad dag tillsammans med de bästa. Mina föräldrar och min ena bror kom hit idag för att fira mig, imorgon är det min födelsedag men blir firad lite smått idag istället. Lunchen åt vi ute och sen har jag fått typ världens bästa present - en diskmaskin och den kunde inte komma lägligare eftersom vi snart kommer att ha fullt upp med två små och inte "hinner" handdiska. Fick också superfina nya gardiner till köket, blommor och lite annat! Den nya kylen och frysen har ÄNTLIGEN blivit installerade ordentligt idag, så nu är köket på gång! Jakobs föräldrar och syster har varit här en stund ikväll och jag fick fina presenter och blommor av dom också! 
 
Slog på stort idag och bjöd på färdigt fika, fint ska det va när man fyller 21. Nä, det är ingen speciell ålder och jag orkar inte stå och dona i köket så jag gjorde det lätt för mig denna gång. Lillebror har borrat ner sitt huvud ordentligt i mitt bäcken så nu känner jag mig som en flodhäst som går runt och säger aj mest hela tiden. Men det är det värt! Idag kliver vi in i vecka 34. 
 
Nu ska jag hoppa ner i badet, min kropp kan behöva lite värme känner jag. Hoppas ni får en fin helg och bor ni i Umeå så hoppas jag att ni inte glömmer att det är kulturhuvudstadsårets invigning imorgon! 

Kommentarer
skriven av: Therese

Grattis i förskott :) Blir med ett år äldre imon! ;)

Hoppas du får en mys dag :))

2014-01-31 @ 21:22:30
URL: http://isset.blogg.se
skriven av: Fanny

Grattis i förskott! Hoppas du får en mysig födelsedag :)

2014-01-31 @ 22:39:58
skriven av: Erika

Grattis! Hoppas du får en bra dag :)

2014-02-01 @ 01:45:38
URL: http://emelieeriika.blogg.se
skriven av: Anne

Sylin täydeltä jättiläis haleja sinulle pikku Jennica päiväsi johdosta <3

2014-02-01 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0