En liten träningskompis

2014-07-17 | 18:09:00
 
Ibland är det så himla tråkigt att träna hemma. Men när tiden inte finns till att smita iväg till gymmet när jag ensam har båda barnen så måste jag. Då är det roligt att Melleman alltid är taggad på att träna han också! Han är snabb på att hämta något att ligga på och sen kör han med mig - armhävningar, plankan, squats och massa annat! Ibland agerar han "extra vikter" och sitter på min rygg när jag gör tex plankan. Jobbigt och svettigt, precis som jag vill ha det! 
 

Kommentarer
skriven av: Anne

Hahahahah mikä ihana kuva!! Tuohan on ihan selvästi mummin poika. Ja koko kroppa on ihan samalla tavalla kuin äidinsäkin wauuu Nyt mummi on ylpeä!

2014-07-17 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0