äntligen sol!!!!!

2014-06-28 | 20:07:01

Jag var inte beredd på den här värmen idag! Eller det har ju inte varit jättevarmt men från att ha gått med jacka den senaste veckan kom det som en chock att man slapp ha det idag. Vi har spenderat dagen i stan - Wheels, swedish beach tour, middag på donkis och sen åkte vi hem och njöt av kvällssolen en stund. Nu ligger Melle i sängen och det blir nog en tidig kväll för oss alla. 
 
Förresten.. Vart tusan kan man hitta finkläder i storlek 62? Jag har letat som en tok efter en skjortbody och finbrallor åt Viggo som han ska ha på sitt dopfika men det finns ju ingenstans?! Har iof bara kollat i dom "vanliga" butikerna som h&m, kappahl, lindex, åhlens och pop och där fanns det inte.. 

Kommentarer
skriven av: Anonym

Zara

Svar: Finns ingen i strl 62
Jennica Björk

2014-06-28 @ 20:47:34
skriven av: mussu

Kolla på nätet. Vi köpte ju åt Rocky när han döptes som 5 månaders, Alfons ska ha den på Viggos dop. Iof storlek 74 men jag har för mig att det fanns mindre storlekar. Googla på dopkläder.

2014-06-28 @ 21:41:27
skriven av: mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Jag fick en body av min mamma till lillebror i strl 62 som det satt som en väst på med fluga, och den var inköpt på H&M för någon månad sedan, men har du redan tittat där så kanske just den butiken inte har :/

Kolla tradera kanske om det inte är brådskande?

Svar: åh! men jag hittar inte på hemsidan heller?:(
Jennica Björk

2014-06-29 @ 08:55:55
URL: http://mariekarolina.blogg.se
skriven av: Jenny och Lowe

Lindex har ju en vit body med väst och fluga!

Svar: jo jag såg den men fanns inte rätt storlek :(
Jennica Björk

2014-06-29 @ 09:48:47
URL: http://nannosliv.blogspot.com
skriven av: Anonym

Jag var på gravid och liten igår och de hade en del söta finkläder :D

2014-06-29 @ 10:30:28
skriven av: Nathalie

Sök på skjorta på ellos, också ta du kategori baby ::) tycker dom hade mycket sött!

2014-06-29 @ 10:30:45
skriven av: mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Nä hemsidan verkar inte ha samma sortiment som butikerna. Såg en variant (http://www.hm.com/se/product/27693?article=27693-A) men helt slutsåld :/ Om du har någon vän i en annan stad kanske personen kan kolla i sin H&M butik och se om det finns något där? Verkar som sagt skilja mycket i butikerna.

2014-06-29 @ 21:27:20
URL: http://mariekarolina.blogg.se
skriven av: Elin

Har du kollat Zara?
De levererar snabbt från webbshopen :)

Svar: Jaa jag har kollat men finns ingen i rätt storlek:(
Jennica Björk

2014-06-30 @ 06:29:56
URL: http://elinhjarpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0