första advent

2014-11-30 | 22:17:00
 

Vi började dagen med sovmorgon, fast det kan vi nog inte kalla det längre för vi är van att gå upp lite senare än de flesta andra småbarnsfamiljer, så det är nästan rutin för oss. Jakob åkte iväg på match men jag kände inte för att följa med så stannade hemma med småkillarna, M var inte så nöjd över att inte få följa med men så är det ibland. Istället åt vi lång mysfrukost och tände första ljuset. Det snöade tom lite, så vi fick verkligen julkänsla!

 

När matchen var slut åkte vi till stan och träffade tomten, det var ju som sagt skyltsöndag idag. Träffade vänner där och sen åkte vi till netonnet där jag fick mig en tidig julklapp – en ny bärbar dator. Igår råkade jag bryta av laddaren till den andra och en del sitter kvar i datorn, så det fick bli en ny idag. Det var nog på tiden :)

 

Middagen åt vi hos min bästa vän tillsammans med hennes mamma, himla mysigt. Mysigt. Det är nog ett ord som kommer att användas flitigt denna månad har jag en känsla av!

 

 
 
V var inte ett dugg intresserad av den skäggiga gubben, haha! Melwin berättade att han önskar sig en STOR julklapp. Mer specifik än så var han inte så det får vi klura på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0