veckorna går så fort

2014-11-20 | 14:52:00


En nyvaken och trött Viggoplutt ♥

 

Känns som jag har en miljon bollar i luften just nu. Det är såklart roligt men dagarna går så himla fort att jag knappt hinner med! Bortsett från småjobb så är det mycket att göra hemma också. Igår storstädade jag. Alltså STOR-städade. Fem timmar tog det, med middag- och lekpauser då och då. Men ändå. Fem rundor med tvättmaskinen blev det. Lakan, gardiner, dukar.. Ja allt tvättades igår! Så nu luktar det gott här hemma 

 

Om en stund ska vi till Matildans jobb, både mitt och Melwins hår ska fixas. Så köper med lite middag till salongen och hänger några timmar där.

 

Hörrni!!! Jag mår inte illa längre. ALLTSÅ ÄNTLIGEN! Visst är jag känslig för lukter som snus, kaffe osv.. Men jag mår inte illa och kan faktiskt äta igen. Kanske var det därför som jag orkade städa massor igår, för att jag fick i mig frukosten för en gångs skull? Nu har jag fått tillbaka mitt liv och energin är på topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0