vår mysmorgon och bvc

2014-10-31 | 23:47:00
 

Låg och drog mig ett tag imorse med dessa små sötisar vid min sida. De kikade på Bolibompa medan jag halvsov. Världens mysigaste små hjärtan! Vid halv tio tog vi bussen mot bvc för Mellemans treårskontroll och det gick superbra. Han är lite blyg i början och pratar inte gärna med ”främlingar”, men det släppte ganska fort och sen babblade han på. Han ligger bra till med talet också, bättre än jag trodde och han gör längre meningar är bara 3 ord och det är ett stort plus.

 

Pratade lite om hans allergier, eksem och astma. De två sistnämnda blir värre när det är kallt ute så just nu har han det ganska kämpigt, iallafall med eksemen. Men vi kämpar på! Förhoppningsvis växer det bort om några år.

 

99 cm lång. 15 kg. Så egentligen är han väl lite för stor för att åka Donkeyn men imorse var han så trött så han fick åka ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0