fint skare va

2015-01-16 | 23:45:00

 

Precis innan vi gosade ner oss framför Bee movie

 

M vaknade frisk idag, medan jag var ännu sämre.. Tog sovmorgon till efter 12 (tack min bästa Jakob!!!) och sen åkte vi in till stan en kort stund. Köpte nya ljus, hämtade ut mina glasögon och kollade på ny inredning till köket. Till middag blev det korv med bröd. Har ni hört nå sjukare? Bullens körv me brö till middag en fredag.. Det var min ide, Melwin blev överlycklig då han älskar korv och Jakob blev glad då han slapp stå i köket och greja. Det är oftast jag som gör maten annars men ingen av oss orkade idag.. Ikväll har vi kikat på film och ätit onyttigheter. Det var typ det jag hade att dela med mig av, nu ska jag krypa ner i sängen tror jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0