En familj på fem

2015-07-14 | 14:51:00

15 juni 2015, 16 dagar över tiden föddes vår tredje lilla älskling. En liten Helmi var det som gömde sig i magen. Vi är SÅ kära i henne och hon är så fantastiskt fin. Igår blev hon fyra veckor och vi har hunnit landa som trebarnsfamilj. Alla har hittat ”sin plats” och det är lugnt och skönt, för det mesta. Men igår började Jakob jobba igen efter en hel månad hemma, och det tyckte väl ingen var roligt. Jag och Viggo satt och grät i soffan ett tag. 2 barn är ju inget svårt, en arm för varje barn liksom. Men tyvärr har jag inte tre armar så igår blev det lite kaos ett tag. Helmi skrek efter mat, samtidigt som Melwin skrek från toan ”MAMMA KOM OCH TORKA DÅÅÅÅ JAG HAR JU BAJSAT!!” och Viggo gick runt och grät efter pappa och tappade ett glas i golvet så det gick sönder i tusen bitar. Allt detta samtidigt alltså. Hahah! Skratta är det enda man kan göra vid sådana tillfällen. Bättre än att bli stressad och irriterad.

 

 

Men nu är hon iallafall här! Familjen är komplett och jag älskar oss så mycket! Nu har livet börjat på riktigt ♥

 

 

IMG_2827

IMG_2840


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0