VLOGG

2016-04-27 | 20:57:00
Jag håller på att bli gråhårig.. Många av filerna blev förstörda när jag tappade kameran i marken. Bra jobbat Jennica.... Bland annat typ den enda filen där jag faktiskt pratar med er och berättar varför Viggo har ett plåster i pannan. Blev så less igår när filerna inte gick att använda, så det blev en väldigt konstig vlogg, mest bara en snabbspolad tisdag. Suck :(
 
Viggo ramlade och slog sig på en skruv på Melles cykel, han fick ett jack hela vägen in till benet så det blev en tur till akuten där han fick en fylla och några stygn. För att dra det kort alltså.
 
Här kommer en varning. Min prata-med-bebis-röst är ganska jobbig. Kom ihåg, ni blev varnade. 
 
Varför jag är den enda som äter korv i bilen är för att de andra skulle hem och äta middag men jag skulle inte hinna det, så jag fick slänga i mig en körv. Och gud så kul det ser ut när en äter i snabbspolat! hahah! 
 
Men här är vloggisen! :) Jaa jag vet att jag är spec men va snäll med mig tack :):)
Den slutar lite konstigt men orkade inte filma mer. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och började sen redigera! 
 
 

Kommentarer
skriven av: Anonym

Hahaha början var ju bäst! :D vad fina ni är :)

2016-04-27 @ 23:31:12
skriven av: Anonym

Hahaha början var ju bäst! :D vad fina ni är :)

2016-04-27 @ 23:31:36
skriven av: nune

Oli kiva katsoa teitä. No kyllä sitä nakkia nassuteltiin nami nami. Ajattelin tulla käymään ensi perjantaina pikaisesti <3 sitten saan halia kaikkia kullannuppuja jeeee

2016-04-28 @ 05:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0