återträff på UF

2016-06-08 | 14:03:00
I lördags var vi på återträff på unga föräldrar. Till lunch blev vi bjudna på pannkakor, glass, grädde och sylt. Barnen fick hoppa hoppborg på innegården och sen käkade vi marängsviss! Det var så mysigt att vara där nere i källaren igen, som dom nu dessutom har gjort väldigt fin! Saknar att hänga där varje torsdag med barnen, det var en tid som aldrig kommer tillbaka. Det är ändå lite sorgligt! 
 
 
Alla är inte med på bilden, vi saknade tex Johanna som var på jobbet. Jag hoppas att det är okej att jag visar bilden här, om det är någon som misstycker så säg till så tar jag bort den! 
 
Fredrik och Maria har varit så fantastiska dessa år, och jag tror att alla som hängt på uf kan hålla med mig. Vilka fina människor dom är, och vad mycket dom har gett oss. Jag hoppas att dom fått tillbaka lika mycket av oss alla <3
 
 
 
 
Kramkalas under äppelträdet med min pruttgumma! 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

Kiva kuva! Voitte treffata joka vuosi ja Fikata yhdessä :) Silloin huomaa kuinka lapset kasvavat ja teillä on paljon puhumista. Saatte nauttia yhdessä olosta <3 Lapsetkin tykkäävät sellaisesta.

2016-06-09 @ 04:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0