onsdagsbrunch

2016-04-20 | 14:51:00
 
 
Jakob lämnade Melle och Viggo på dagis imorse och sen åkte vi till ikea för att käka brunch. Har ni ätit brunch där? 49 spänn med familykort och jag tycker det är helt okej frukost/lunch faktiskt! Sen sprang vi runt i olika butiker och köpte nya kläder till Melle, han växer så fort att det nästan hörs, seriöst! Så hans garderob behöde verkligen påfyllning.
 
Hämtade hem barnen för en liten stund sedan och nu myser vi ett tag här hemma innan vi ska iväg till Malte (en av mina bästa vänners son) med en sen ettårspresent. Han fyllde år den femte men då var Viggo hostig och sen dess har vi inte riktigt hunnit styra ihop något. Men idag bytte vi ut den första presenten som vi köpte mot en ny och roligare så vi ska åka dit med den om en liten stund! Kruxet är bara att den är jättestor och jag ska åka buss själv med barnen, haha! Det blir spännande :) 
 
 
Vad kul att ni vill se vloggar! Vad glad jag blir! Kanske gör den första i början på nästa vecka! :)
 
 
 
Nu ska jag börja klä på barnen och göra oss redo att åka iväg, som ni kanske såg igår i videon så är det en del att göra innan vi kan gå ut, hhaha! Pussåkram!
 

Kommentarer
skriven av: Amanda

Hej Jennica!
Jag behöver verkligen ditt tips och råd. Är en tjej på 23 år gammal, har en sambo med stadig ekonomi. Jag studerar...
Vi båda är så himla sugna och har varit det i ett år nu. Men jag får nästan panik för jag vill bilda familj så himla mycket. Jag vill, nu, jag orkar inte vänta...
Hur har det gått för dig och utbildningar och skaffa barn, plugga med barn och så vidare. Vet dock att du bara har pluggat på gymnasiet vitt jag vet. Men ändå, fortfarande studier som studier. Har sådan enorm längtan

2016-04-21 @ 13:27:27
skriven av: Joakim Ramqvist Hallin

Bra formulerat och uttömmande svar ges i många inlägg. Hoppas en del unga kvinnor drar lärdom och/ell finner svar på en del av sina frågor, / TREVLIG helg önskas, 😉..

2016-04-22 @ 14:03:09
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0