Jepp, idag fick jag krypa hem

2016-04-13 | 20:41:20
Eller iallafall gå med skakiga ben till bussen. Så jäkla härliga pass idag! Viggo och Melle följde med mig till första passet och var på barnpassningen under tiden. Jakob var och köpte middag då så efter bodyjamen käkade han och barnen skräpmat medan jag satt och tuggade på en banan. Är så sjukt sugen på hamburgare, pizza och CHIPS. Skulle kunna dö för chips. Men jag försöker hålla mig borta från sånt, iallafall på vardagar. 

Sen åkte dom hem och jag stannade kvar och köttade på dom andra passen. Nu sitter jag på bussen, ska hem och duscha, äta, jobba lite och sen sova. 

Hörs imorgon!




Kommentarer
skriven av: Cajsa

Vad är du jobbar med egentligen? Tänkte att sälja tavlor och bloggen är väl inget man kan gå runt på?

2016-04-14 @ 12:37:44
skriven av: nune

Reipas nainen <3 Tiedän tuon ihanan tunteen muskeleissa kun on antanut kaikkensa :D Tänään on perjantai niin voit nauttia perjantai tunteesta herkuilla :D Rakastan sinua pikkuinen.

2016-04-15 @ 07:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0