stödhjulen är borta

2016-04-25 | 13:53:38
Igår plockade vi bort stödhjulen på båda Melwins cyklar. Visste att han skulle lära sig att cykla snabbt men inte så här snabbt. Hann bara plocka bort stödhjulen och sätta igång kameran för jag ville filma när vi skulle lära honom hitta balansen osv. Men innan vi ens hann med så bara stack han iväg på cykeln. Kolla videon här nedanför! Hur grym?! Seriöst?! Han cyklade runt lite i området och berättade för alla som han swishade förbi att han tagit bort stödhjulen idag. Han är stolt, jag är stolt och Jakob är stolt! <3 
 
Det här är dock hans lilla cykel, han fick börja med den för han når ner med fötterna lite lättare på den. 
Och jaaa jag vet att det låter hemskt när jag svär, men jag blev så himla förvånad så visste inte vad jag skulle säga!  
 
 
 
ps, vloggar imorgon! :) 

Kommentarer
skriven av: nune

hahahahahahaha!! hahahahaha... kyllä mummi nauroi :D Siis kun hyvin hän menee :D Olen niin ylpeä hänestä Waudi

2016-04-25 @ 16:33:12
skriven av: nune

Kuule kun hän lopussa sanoo ylpeenä pyöräilijälle " hei minä osaan mennä ilman apupyöriä"

2016-04-25 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0