vår fredagkväll

2016-04-23 | 00:01:32
 
 
Efter middagen gick vi till ica, M och V fick välja fredagssnacks själva. Jaaa min tvååring får läsk på fredagar och ibland lördagar, varsågod och tyck vad ni vill. Men det är fruktansvärt svårt att säga nej till honom när han vill ha samma sak som storebror.  Ser ni gladskiten där i mitten? Så ser hon ut hela dagarna så fort man bara kollar på henne <3 
 
Viggo har blivit så himla duktig på att prata de senaste dagarna! Hela vägen hem från ica gick han och bar på Jakobs chips och sa "pappas sbiss, de hä ä pappas sbiss". Sbiss betyder alltså chips :) Ni som har mig på snapchat har säkert redan sett det! Han kan säket 30-40 ord och har nu börjat med ganska långa meningar. 
 
När Helmi och Viggo la sig i sängarna så satt Melle och kollade på lets dance med mig. Samtidigt satt han och ritade en teckning till sin kusin som idag åkte ambulans in till akuten pga brutet lårben. Alltså FY vad ont det måste ha gjort, och vilken tuff femåring vår älskade Rocky är <3  
 
Nä hörrni, nu måste jag lägga mig och sova. Klockan 11 imorgon ska jag befinna mig på iksu för ett pass bodyjam! Hoppas ni har en fantastisk helg! Kram! 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

Söpöliinit mummin <3 <3 <3 jaaha ja taas olet vaihtanut huonekalujen paikkaa hahahahahaa

2016-04-23 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0