cykelvagnen är här!

2016-06-29 | 18:10:00
 
Äntligen! Som vi har väntat på denna vagn.. Struligt med leveransen men orkar inte skriva om det.. Den är här nu och jag känner mig så friiiiiiii och kan sticka iväg med alla barn själv utan att vara beroende av buss. Men vet ni... Nästa månad, när Jakob har fyllt 24, ska jag börja övningsköra med honom. Jag har inte haft någon i närheten att övningsköra med, därför har jag inte körkort än men nu jäklar! 
 
Vi har redan rullat några mil med vagnen och alla är nöjda med den! Bästa köpet denna sommar (eller okej, delad förstaplats med poolen hehe). Vi valde en annan färg som ni kan se, denna känns lite tryggare då den är lättare för bilarna att se. Lite extra kul att cykla runt med barnen då det är något som mina föräldrar gjorde mycket med mig och mina syskon :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0