Nya sminkborstar

2016-06-03 | 18:25:18
Följer ni några youtubers? Jag följer faktiskt ganska många och en av dom är Helen Torsgården, följer ni henne? Hon jobbar som makeupartist och har nu släppt sina egna sminkborstar. I lördags öppnade hon sin webbshop som krashade av överbelastning efter 2 minuter och efter 2,5 timme så var alla borstar slutsålda. Jag lyckades beställa en åt mig och en åt Johanna innan dom tog slut, och idag fick jag hem dom! Alltså guuuuud så fina och sjukt vad bra dom är! Eftersom att jag fick dom idag så har jag bara hunnit testa dom en gång men är än så länge himla nöjd! Så ett tips till er som gillar smink är att hålla utkik när de finns på lager igen och klicka hem en innan de sen tar slut igen! 
 
Ursäkta den dåliga bilden, men visst ser ni hur fina de är ändå?! 
 
Här är webbshopen - beybeybeauty.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0