Resan

2016-06-21 | 11:53:48
Trots tråkiga omständigheter så har jag haft det väldigt bra. Jag vet att många undrar hur jag kan ha haft det så roligt när vi varit och sagt hejdå till min mormor, men jag känner inte att jag behöver förklara det. Det har varit en blandad resa. Det är inte ofta jag träffar min släkt då vi är en stor släkt och det alltid är några som inte kan, så när vi väl träffas försöker vi att ha det roligt också. Vi har åkt färja, bastat, badat, druckit och ätit gott, skrattat, gråtit, fått ytterst lite sömn, promenerat och framförallt fått vara tillsammans och tagit hand om varandra. 
 
En liten samling knäppisar. Vår släkt i ett nötskal. 
 
 
 
 

Kommentarer
skriven av: Anonym

:) <3 :(

2016-06-21 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0