Änglahår

2016-05-17 | 23:09:01
 
Viggos hår kan vara det finaste jag någonsin sett. Synd bara att jag inte kan ta åt mig äran av att ha gett honom det, för det kommer från Jakob. Eller ja det kan ju vara från min sida också då i princip alla i min familj har/haft tjockt och/eller lockigt hår, förutom jag. Ca 95% av alla okända som vi stöter på kallar honom för "hon", är det pga håret tro? Vad annars? 
 
 
Hahaha jag måste bara visa er...
 
 
"Melwin kan du snälla titta upp så jag får ta en bild på er?"
- Nej jag har inte tid, jag jobbar. 
"Men snälla.." 
- OKEJDÅ
 
 
"Tack, det blev jättefint:)"   <3
 
 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

Saman näköisiä kuvia kuin äitinsäkin laittaa tänne heh heh

2016-05-18 @ 05:14:20
skriven av: nune

Viggolla on hienot hiukset!! Ihanat kiharat... ehkä saanut ne minulta <3

2016-05-18 @ 05:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0