Bomullsbröllop

2016-05-20 | 23:55:18
Idag är det ett år sedan som jag och Jakob sa ja till varandra. Ett helt år har vi varit gifta och det har varit ett mycket fint år. 

Jag har haft en fantastisk dag idag som började med att min mamma kom hit med tåget vid 10, och en stund efter det så kom Umeå tidning hit och intervjuade/fotade oss inför ett reportage som ni kan läsa på onsdag! Efter lunchen blev det en lekparksrunda och på hemvägen köpte vi chips till finalen av lets dance (btw så vann fel person). När Jakob slutade kom han hem med fina blommor till mig och sen drog vi ut och åt middag medan mamma hängde med barnen. Så himla konstigt att äta utan barn?! Det är sällan vi hinner sitta i lugn och ro och äta och prata med varandra, så det var guld värt att få göra det idag! 

Nu ska jag sova för imorgon väntar ännu en rolig dag! Förresten så kan ni tacka Melwin och hans förskolekompisar för det fina vädret! Igår var det sommarfest på förskolan med tårta och sång, det fick tyvärr bli inomhus pga regnet men när de sjöng Idas sommarvisa så lovade de att sommaren skulle komma tack vare sången. Och det gjorde den ju! 👏🏼

Godnatt 😚

Man och hustru, i ett helt år ❤️



Kommentarer
skriven av: nune

<3

2016-05-21 @ 17:36:27
skriven av: Helena

Grattis till ett år :-)
Jag och Jimpa kollade minsann in Er i tidningen idag.. Ni är ett så fint par med jättefina barn!!

//H & J

2016-05-26 @ 23:03:18
URL: http://blogg.vk.se/e-lack/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0