Det spårar

2016-05-18 | 00:11:17
 
Vad gör jag ens? Är det bara jag som alltid spårar när jag ska ta en selfie? Tänkte nyss ba, nu ska jag hitta en fiiiin bild på mig att lägga ut på min blogg, en måste ju vara fin på bloggen! Men hittade bara såna här. Det har liksom blivit mina nya grej att alltid se ut så här på alla bilder. Det börjar med 1-3 bilder som den till vänster sen kommer 30 bilder av dom till höger. Hellre bli ful med flit än att tro att bilden blir bra och sen blir den... mindre bra. Nä jag skoja ba, vi alla duger och är fina precis som vi är:)
 
HEJ! 
Eller egentligen godnatt, för nu är jag trött. Har legat lite efter med inlägg men nu jäklar har jag bloggat ikapp så om ni inte kan sova ikväll - happy reading :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0