En smula överraskad

2016-05-17 | 23:25:00
Ni minns väl att jag blev överraskad förra helgen av att min syster stod på altanen? (skrolla ner annars och läs om det!) Nu när jag gick igenom kameran ser jag att min reaktion fångades på bild. Så himla kul! Alltså den bilden på mig är så.himla.ful, men jag måste bara visa den för tycker det var så roligt att det finns bild på min reaktion! Som jag skrev så höll barnen på att äta glass och jag tog lite spontanbilder på barnen och mig själv, bara för att jag hade tråkigt liksom, och sen skulle jag fixa nån inställning och så tog den bild just när min syster överraskade mig! 
 
 
hahaha fyfan vad ful, men hur kul att det fångades på bild?! Kolla Melle i bakgrunden ba "höh?" hahah
 

Kommentarer
skriven av: nune

hahahahaha Aivan ihana katsoa Melwiniä... yhtä yllättynyt kuin äitinsäkin <3

2016-05-18 @ 05:12:21
skriven av: Regina

Hahaha jag döör så himla kul! 😀

2016-05-21 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0