Jag kämpar

2016-05-18 | 00:01:00
< Trodde att jag stod inför döden, men det var ändå ett roligt pass, väldigt givande också! 
Helt slut efter att ha mördat benen på cykeln >
 
Jag fattar att folk tycker att det är drygt när vissa (jag) alltid lägger ut bilder när dom tränar och tänker "jaa men vi fattar att du tränar ofta och ingen bryr sig". Så kanske det är men nu är detta min blogg och ni har själva klickat er in hit såååå ni får stå ut med det:) Jag är stolt över att jag orkar träna så mycket som jag gör, och att jag kämpar för att komma i form. Jag har en bit kvar MEN jag har tagit mig jävligt långt redan. Har liksom klämt ut tre ungar tätt och har bara några få kilon kvar tills jag är nöjd. Jag är grym! Jag tränar inte för att få stora muskler, utan för att bli av med allt jäkla fett som jag dragit på mig. Fan alltså dom här sista kilona är verkligen envisa?! 
 
Är det någon som läser som brukar träna på iksu sport? Vad brukar ni köra då? Jag är som sagt mest på danspassen, tycker dom är roligast för då märker jag inte att jag tränar utan har bara väldigt roligt! :) Jag kan verkligen rekommendera Bodyjam, det är SÅ kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0