halloj

2012-06-28 | 20:34:50
 
Det var så tråkigt här hemma, så vi gick ut på en promenad till ica och köpte lite götta. Melwin fick prova sin nya adidaströja, den fick han i doppresent av Robin och Angelica. Lite stor bara men den passade bra ändå på vår lilla gangsterpojke. 

Imorgon kväll bär det av till husvagnen i Övik igen, den här gången ska Jakob följa med! Melwin ska sova hos sin mormor och morfar några km därifrån, så jag och Jakob får lite egentid vid havet. Det kommer att bli urmysigt. 

Ska snart försöka natta Melwin, men jag tror inte att jag kommer att lyckas med det. Den lilla filuren har sovit sammanlagt 5 timmar under dagen så han lär säkert hålla mig sällskap ikväll. Inte mig emot, Jakob slutar sent ikväll och jag vill gärna inte sitta uppe ensam. 

Nu luktar det skit i hela vardagsrummet, dags att byta blöja igen!

Kommentarer
skriven av: Sabina

Mycket fin tröja du har! :)
Varifrån har du köpt den? :)

Mvh

Sabina

Svar: Tack :) Den är köpt på hi-sport i Stockholm, men finns tyvärr inte kvar i sortimentet vad jag vet.
Jennica Björk

2012-06-28 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0