asbra söndag

2013-09-30 | 00:05:04
Mammas nyvakna lilla sötis! 

Vilken toppenkväll det blev, inte alls vad jag hade 'planerat'. Matilda och John drog med mig och Melwin till Matildas föräldrar för att äta gomiddag! Melwin var helnöjd för han fick leka med bilar och fick även ta med sig en hem! Han delade ut kramar till Matildas föräldrar och höll dom i händerna, gulllllisen! 

Nu är det dags att lägga sig, klockan är tom lite för mycket.. Imorgon blir det buss till dagis och sen ska jag försöka fixa en tidigare läkartid men det lär jag väl inte få. Har utslag/eksem som är så OTROLIGT jobbiga och jag vill bli av med dom NU. Är ganska less efter fyra år och tusen olika salvor och den enda som funkar liiite får jag inte använda nu under graviditeten..
 
Ska krypa ner breve Jakisen nu. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0