kulbanan fick nya färger

2014-02-18 | 09:21:21
 
För några dagar sedan fick den här kulbanan från IKEA nya färger, eller som ni ser har jag inte målat om hela utan jag behöll det gröna och det blåa. Det som tidigare varit träfärgat, rött och gult byttes ut mot vitt och ljusblått. Jag önskar att jag kunde ta åt mig äran för detta påhitt men det kan jag inte, fick idén när jag kikade runt på instagram. Alla som jag har sett har varit i riktigt ljusa pastellfärger men jag ville fortfarande ha några starkare färger! 
 
Nu blev den tydligen rolig att leka med igen, tidigare har den mest bara stått på en hylla. 
 
 
Förresten! Vet ni vad denna gullunge sa för en stund sedan när han skulle med pappa till dagis? "Hejdå mamma mitt hjärta, vi ses sen puuuuuss puuuuus". Mitt hjärta smälte ♥ Tänk så mycket dom tar efter, jag brukar kalla honom för mitt hjärta och nu använder han också det ordet! 
 

Kommentarer
skriven av: Anne

Voi kullan nuppu kun osaa sit sanoa niin ihanasti <3
Lapset oppii käyttämään niitä sanoja mitä kotona kuulee. Muistatko kun sinä sanoit itse peilikuvallesi " ooo vad jag är vacker" ( Jennica 3år )

2014-02-18 @ 15:23:13
skriven av: Marie

Vad fin den blev :)

2014-02-18 @ 15:59:54
URL: http://velfian.blogg.se
skriven av: Sandra Katarina, 25 årig tvåbarnsmamma!

Nej men vad snyggt det blev :D Tycker det är så roligt att förnya saker med bara lite färg. Fin blogg :) Roligt att hitta fler bra bloggar att följa :D

Svar: Åh tack! Vad kul :)
Jennica Björk

2014-02-18 @ 17:22:36
URL: http://sandrakatarinas.blogg.se
skriven av: Emma Grann Fotografi

Snyggt!!!

2014-02-18 @ 22:01:55
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
skriven av: Matilda

Oj vad fint det blev! Var det inte svårt att komma åt att måla?

Svar: Tack! :) Jag skruvade bara isär den (4 skruvar sammanlagt) så det var inte svårt alls!
Jennica Björk

2014-02-18 @ 22:29:10
URL: http://frojd.blogg.se
skriven av: alexandralinneas.blogg.se

Hej, vad använde du för färg när du målade? :)

2015-01-30 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0