vecka 42

2014-03-31 | 00:10:00
41+2   10 dagar över
 
 
Hade egentligen inte tänkt lägga upp dom här bilderna någonstans, ville mest bara ha dom för mig själv eftersom vi åker in imorgon och kanske (hoppas!!!!!!!!) inte kommer hem med magen. Men lägger upp dom här ändå, för ni är säkert inte alls less på magbilder ;) (jag har såklart tagit bilder helt från sidan också men tycker dom är lite tråkigare och det ser 'verkligare' ut på den översta bilden)
 
Här ska ni få se något kul. Min mage är stenhård och sprickfärdig. Men jag märkte idag att det nog gömmer sig lite vätska där också.. Kolla vilket fint handavtryck det blev efter att jag höll handen ganska löst på magen i några sekunder. Sjukt!
 
 
Oj är klockan redan tolv? Nä egentligen är den ju bara 23, tycker alltid det känns så konstigt att flytta fram/bak klockan, det tar ett par dagar att vänja sig! Aja. Som sagt... Håll tummarna för morgondagen!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0