den där blixten

2014-05-30 | 11:19:44
 
Förstår inte hur han inte kan bli less?! Det är bara bilar och särskilt blixten som gäller! Innan vi åkte till Ånge köpte vi nya sandaler, han sprang själv fram till hyllan och tog tag i ett par blixtensandaler och vägrade släppa dom. I tisdags köpte jag en ny tröja åt honom, såklart med Blixten. La påsen under vagnen och sen glömde jag bort den när vi fick åka in till akuten med honom, när vi väntade på läkaren hittade han påsen och skulle självklart ha på sig den direkt så inne i akutrummet bytte vi tröja.. Igår kom mina föräldrar hit och hade med sig två blixten-lampor och gissa om Melle blev glad? Bar in dom på sitt rum direkt och försökte tända hahah. 
 
M är såå galen i bilar, precis som Jakob.... Jag själv hatar dom. Så jag håller tummarna för att Viggo kommer börja dansa, antingen balett eller jazz! Blir han också biltokig så kommer jag tycka synd om mig själv.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0