älskar dom här veckorna

2016-04-13 | 13:00:14
vet att mina stora muskler inte syns, måste liksom skydda dom med lite hull.
men dom är sjukt stora.  oki? bra:)
 
Älskar verkligen veckorna som Jakob jobbar förmiddag. För det betyder att han är hemma på kvällarna och jag får spendera en massa tid på iksu. Dans, musik, svett, träningsvärk.  Är så jäkla glad att jag har börjat träna och dansa igen, min kropp behöver verkligen detta efter alla graviditeter. Fan vad jag mår bra när jag får dansa, det är helt otroligt vad det gör gott för själen. Egentligen hade jag velat börja dansa på balettakademien igen men det går inte ihop med Jakobs jobbtider tyvärr. Men är helnöjd med iksu och att skaffa kort där är ett av mina bästa beslut någonsin. 
 
 
Jag har varit lite krasslig de senaste dagarna, så har kört lite lugnare än jag brukar. I måndags blev det bara aerobic dance och zumba, igår bodyjam och step dance. Eller ja bara och bara.. Men jag brukar köra ett tredje pass, ibland även ett fjärde. Älskar att känna mig helt slut så jag nästan måste krypa hem. Då mår jag bra. Idag blir det troligtvis bodyjam, aerobic dance och step. Hoppas jag känner mig lika kry där som jag gör just nu och orkar köra allt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

Tiedän kuinka paljon rakastat tanssimista <3 Niin minäkin. Tärkeintä koko hommassa on että kuuntelet kroppasi signaleja ja sen osaat "aika"hyvin kyllä ;) Hienoa kun tykkäät olla Iksussa. Itsekkin olin siellä monta vuotta.

2016-04-15 @ 07:58:54
skriven av: nune

Kaunis, äidin pikku Fisa <3

2016-04-15 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0