Amazing lördag

2016-04-24 | 00:32:46




Alltså jag har haft en så himla bra dag! Först var jag på bodyjam och sen stannade jag kvar i salen efteråt och dansade, ensam. Efter en timme i en danssal är jag som en ny människa, det är fan medicin för själen. Sen satt jag en timme i bastun också, helt ensam så kunde slänga på så mycket vatten som jag ville. Sen tog jag bussen till Ikea för att köpa två små vägghyllor och åkte sen buss hem, tog på mig mitt ansikte och sen for vi till Shanghai och käkade kinabuffe till middag, hela familjen såklart. 

Ikväll så har vi bara myst i soffan, sett gladiatorerna, haft kul på snapchat, satt upp hyllorna som jag köpte och druckit vatten. Varför blir man så törstig av kinamat? Är det verkligen så salt?! 

Nu ska jag sussa. Natti på er ❤️😘 



Kommentarer
skriven av: nune

:D Ihana päivä

2016-04-24 @ 08:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0