Helmi får eget rum

2016-04-05 | 15:49:00
 
Nu är jag igång igen.. Hahah.. Möblerade om hela hemmet igår och nu har Helmi fått ta hela vårt sovrum så hon har fått eget rum. Eller det är inte klart än, detta är ett projekt som nog kommer ta ett tag. För vi måste rensa och organisera båda våra förråd så att vi kan göra om ena till en walk-in åt oss, sen ska Helmi ta mina klädbyråer och det är lite mer som vi måste flytta på. 
 
Detta blir nog sista sommaren som vi bor här, sen måste vi hitta något större. Men det tar emot att tänka på att flytta härifrån för jag älskar stället och vi har bästa läget på gården om en tänker på solen. På förmiddagen har vi sol på framsidan sen har vi både eftermiddags- och kvällssol på baksidan. Underbart! Dessutom ligger barnens dagis precis bredvid och det tar max 2 minuter att gå dit. Jag älskar att bo precis här, om bara själva lägenheten kunde vara större... 
 
Nu ska jag fortsätta greja på och städa lite innan jag börjar med middagen :)

Kommentarer
skriven av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

kul att göra om:)

skriven av: nune

hahahaha jaaha että sillee. No kiva pikkuselle.

2016-04-06 @ 05:29:13
skriven av: Joakim Ramqvist Hallin

😉

Svar: ?
Jennica Björk

2016-04-07 @ 21:37:01
URL: http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0