Just nu

2016-04-07 | 16:02:00
Melle är ute på baksidan och spionerar med en kikare som han precis har gjort. Han har varit hemma från dagis hela veckan pga hosta, men idag mår han lite bättre så han fick gå ut en liten stund. 
 
 
Helmi sitter här på golvet bredvid mig och leker lite. Hon ska snart lägga sig och vila för andra gången idag, hon är nog inne i en växtperiod för hon sover väldigt mycket just nu. 
 
 
 
Viggo ligger och sover. Även han har varit hemma från dagis den här veckan. Hans förkylning och hosta verkar inte ge med sig för han är fortfarande hängig, missnöjd och trött.
 
 
 
Själv håller jag på att tvätta kläder och städa, tvättkorgen är seriöst aldrig tom och barnens leksaker har en tendens att alltid befinna sig på alla andra ställen än i deras rum så det finns alltid något att göra i detta hem :) Nu ska jag börja med middagen, idag blir det bara pyttipanna med stekt ägg. Snabbt, enkelt och gott. 
 
 

Kommentarer
skriven av: Dahlia

Är jag både färgblind och knäpp eller har Helmi rött och rosa SAMTIDIGT?! Puss på er finisar

Svar: Hahah jaa jag vet.... Skyller på Jakob.
Jennica Björk

2016-04-08 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0