Sov gott Christopher

2016-07-21 | 04:38:23
Min farbror gick nyligen bort. Han blev bara 36 år gammal och det kom som en chock för oss alla. Begravningen var riktigt jobbig för oss alla. Det gjorde riktigt ont i mig att kliva in i kapellet och se kistan och veta att han låg där i. Så overkligt. Jag klarar inte av att skriva detta utan att alla känslor kommer tillbaka. Det här är så otroligt sorgligt och jag får så ont. Jag förstår det inte. Det var längesen vi träffades. Men Chrille är Chrille, hur många år det än gått. Han är vår Chrille. Vår Chrille som vi inte kommer få träffa på denna jord något mer. Smärta. Finner inga ord. Jag förstår det inte. Jag förstår det inte. Kommer jag någonsin förstå det? 
 
Du finns i mina tankar varje dag Christopher, jag vet att du hör mina tankar. Jag vet att du finns här och hör mig. Hälsa alla andra från mig och oss. Vi kommer att ses igen allihop, vi kommer att få mer tid tillsammans. Jag hoppas att du får frid nu. Jag ska tänka på dig varje år som Björkarna slår ut. Sov gott. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0