Arg ko??

2016-06-13 | 02:55:00
Hej!
Har ni haft en bra söndag?

Det har vi! Efter vi hade ätit lunch slängde vi in barnen i bilen och rullade till Nydala och 4H-gården där vi träffade Matilda och Malte. Vi klappade och matade djur och åt glass. När vi precis hade gått in i hagen  för att klappa korna så fick ena kon damp och stångade iväg Viggo, helt oprovocerat, så han flög bak på Melwin som i sin tur ramlade. Vi skyndade oss ut från hagen.. Alltså vilken bitch till ko?! Helt från ingentans så bestämde den sig för att stånga Viggo, som självklart blev jätterädd.. Passa er för den bruna kon om ni bestämmer er för att gå in i hagen. 
 
När gården stängde så åkte vi till ica och köpte fika för att sedan rulla mot tomtebo och äventyrslekparken där vi hängde någon timme, innan myggen bestämde sig för att ta över stället. När vi kom hem somnade jag. Alltså jag har börjat somna där efter middagen någon gång och så vaknar jag typ 22..?! Why? Då hoppade jag på cykeln, satte på en pod och trampade till stan och tillbaka. Skönt att få röra på sig och få i sig frisk luft.
 
Nu är klockan snart 3. Måste försöka sova.. Imorgon ska Helmi få vaccin på bvc. Hoppas hon inte blir dålig av den eftersom jag ska iväg på onsdag och Jakob är ensam med barnen. Vi brukar inte märka av vaccinen men det skulle vara typiskt om biverkningarna skulle komma just denna gång.. Håll tummarna att hon får må bra! 
 
 

Kommentarer
skriven av: nune

<3 :D ( Tuhma "ammu" )

2016-06-13 @ 05:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0