Boyfriend tag

2016-06-08 | 23:12:29
Eller okej, husband tag är ju mer korrekt i vårt fall! Nu är det dags för Jakob att svara på frågor om mig. Har sett såna här blogginlägg tidigare och har tyckt att dom varit roliga att läsa. Har även sett youtubevideor med liknande frågor men Jakob vill inte vara med i en video så det får bli ett blogginlägg!
 
Okej, för att ni ska hänga med i allt;  -streck är jag, allt annat är Jakob. Även ** är Jakob. Jag ställde frågorna och skrev, medan Jakob körde lite hemmaträning. Frågorna har jag tagit från internet :)
 
 
 
Var träffades vi?
Utanför sega råttan 

Vart var vår första puss?
*pekar*
-men du måste ju prata, tror du bloggläsarna kan se dig eller?
"Men inne i ditt gamla rum"

Visste du att jag var den rätte?
Ja-a

Första intrycket?
Lite blyg ändå, men söt. 

När träffade du min familj?
Det var första kvällen som vi träffades, här, visst?
-Jepp! Poäng!
 
Vad bråkar vi mest om?
Hmm.. Att jag är korkad. Höhö. Nä men vet inte, kommer inte på.
 
Vem är bossen i förhållandet?
*räcker upp handen*, haha nä, det är ju du. 
 
Om jag kollar på tv, vilket program ser jag då?
Det är lite olika, men nu senast var det biggest loser. Du ser aldrig på tv?
-Det gör jag ju??
Det står still i huvudet... Teen mom?
- Det var ju hundra år sen? Seriöst?
Men..... paradise hotel? ex on the beach?
- HAHA ÄR DU SERIÖS? Tänk lite
eh... IDOL! 
- Ja, men du har glömt två viktiga...
Ge mig ett tips? SKRIV INTE ATT DU SKA GE MIG TIPS. 
- Haha näää
Det står still i huvudet. Vad skriver du?! 
- hahahha
FAAN... Robinson då?
- eh nej. Det är mamma som ser det. Lovar att tillåme bloggläsarna vet vilka dom två är.
Jaa juste, lets dance.
- Jepp, en till!
Ge mig ett litet tips..
-Men sämst... okej, ett hus.
- Big Brother. 
*applåder*
 
 
 
Vad för slags mat gillar jag inte?
Stark mat!
 
Vilken skostorlek har jag?
trettiosju, eller?
-jepp
YES!
 
Om jag samlade på något, vad skulle det vara?
*Lägger en fet jävla fis*
Skor!
 
Vad skulle jag äta varje dag om jag kunde?
Kinamat och din pappas gräddsås
- Rätt, men jag skulle tagit chips också
Ja just det, skriv det också. 
- Hahah nä din fuskis
 
Vad är min favoritmusik?
Kan inte genren
- Men säg nån artist då?
Tror du jag vet vad dom heter? Adele? 
- Hahha känner du ens mig?
Vänta... Måste tänka
*Tar upp telefonen*
- HAHAH SERIÖST? Fan vad du fuskar
(Vi har samma spotifykonto, mvh snålisar)
 
Hur går jag klädd hemma?
Myskläa!
 
Berätta något om mig som dom flesta inte vet.
Att du bara kan bajsa hemma.
- haha true!
 
 
Nämn något som du gör som jag inte gillar.
Smaskar och mina pruttar
 
 
Vad är det sämsta med mig?
*tänker*
-Oj du tror att du ska dö nu va?
Hahha ja... No comments. 
-Haha ge dig! Säg nu!
Men jag kommer inte på något ju
- Joo! 
Nää kommer inte på just nu
- Men då skriver jag om mig själv då. Jag kan bli väldigt arg för väldigt lite. Håller du med?
...Ja.... 
 
 
Vad är det bästa med mig? 
*Lägger en fet fis igen*
Att du står ut med mig. Att du är en bra mamma, att du är en bra fru. USCH fyfan, luktar avlopp.
- Luktar jag avlopp?
Nä ja pruttade ju dumpalt
- Mums. Okej men ge mig mer fina ord :):):)
Du är bra på att städa.
- Tack. 
Jag får ju hjärnsläpp av frågorna, känner mig pressad och stressad! Men du är dig själv och det är fint! 
 
Bild från förra sommaren, shit vad mycket vi båda har förändrats sedan dess!
 
 
 

Kommentarer
skriven av: Johanna

Hahahha det här var askul!

2016-06-09 @ 00:47:56
skriven av: nune

:D <3

2016-06-09 @ 04:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0