JUNI

2016-06-03 | 17:53:00
Hej hallå! Som ni märkt så har jag haft en liten bloggpaus. Anledningen till det är att en nära släkting har gått bort och jag inte har känt någon lust att uppdatera här. Inom kort ska jag till grannlandet på begravning, men Jakob stannar hemma med barnen då jag inte tycker att det är en lämplig plats för dom just nu. 
 
Nu tycker jag att vi pratar om något roligare istället. SOMMAR! Vilken underbar värme vi har fått! Hela veckan har det varit sol och jag har blivit ungefär 10 nyanser brunare, eller okej rödare haha.. Barnen njuter lika mycket som vi vuxna och nu tänkte jag visa några bilder från de senaste dagarna! 
 
 
Melles nya grannkompis hänger en del hos oss och igår badade dom för andra dagen i rad, men i den andra poolen då den stora gick sönder..
 
Lillgumsan ville bada med brorsorna men fick en egen lite balja istället:)
 
Så här har jag legat och latat hela veckan. Underbart! Särskilt när en har så fin utsikt i form av tränande man!

Kommentarer
skriven av: nune

No sinulla on sinun silmäruokakultasi :) Ihanaa lapsille kun saavat polskutella kuumalla päivällä ja Helmi kultikin pääsi omaan "altaaseen". Surku että se isoin meni rikki mutta laittakaa joku muovipressu tai matto altaan alle ennen veden täyttöä niin pohja säilyy hiukan paremmin. Meilläkin on ollut hienot ilmat ja on tultua vaunulla olettua. Siellä lapsukaiset ovat jo meressä uimassa ja Miltonkin on saanut uida jo muutaman kerran ja arvaa jos nauttisi :) Kohta nähdään rakas tyttäreni <3

2016-06-03 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0