vår midsommarhelg

2016-06-29 | 20:54:00
Den här sista bilden är lite rolig.. Barnen hade tjatat om att bada, vi sa att det var för kallt men dom fortsatte att tjata.. Så ja, de fick bada, dvs doppa fötterna och sen höll dom på att frysa sönder. Hela vägen tillbaka till husvagnen (100 meter?) sa Viggo "bada kallt, huvva, bada kallt". Ja, vi sa ju det:) Midsommar - för kallt för att bada i havet.. :/
 
Hej på er!
Oj så fullt upp vi har haft den senaste tiden. Efter att jag kom hem från finland så hann jag bara packa upp och sen packa igen för att åka till övik och fira midsommar med min familj i husvagnen. Vi åt så otroligt god mat as usual, spelade kubb, stångtennis, "badade", sjöng, hade vattenkrig, var på midsommarfirande i arnäsvall, sprang ifrån getingar och värmde oss vid en mysig brasa precis vid husvagnen. Vi hade det gött och som alltid gick dagarna för fort och helt plötsligt var vi hemma igen. Den här veckan är det också full rulle men mer om det senare för nu ska jag göra kvällsfika åt Bella och Zacke som är här några dagar (ni vet nog vilka de är vid det här laget hehe). 
 
 
Juste, vill ni veta vad Melle frågade mig under midsommarmiddagen? Jo.. "Mamma, hur lång rumpa har du?" 
hahahaha. dör. 
 
 Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0