Onsdag

2016-03-30 | 21:13:05
Mina barn gillar sovmorgon och sega starter på morgnarna. Vi åt frulle i sängen och klev inte upp förrän kl 11. Dammsög, vek kläder, tömde diskmaskinen, körde igång en tvätt och hoppade sen in i duschen och jag fick med mig två duschkompisar. När Jakob kom från jobbet så åkte vi till maxi och handlade. Mötte upp min bror och en vän som sen följde med hem till oss. Det blev sen middag och efter lite lek så hoppade barnen i säng. Jag har precis bakat lite kakor till imorgon då Viggo fyller år. Det blir inte så överdrivet stort firande imorgon utan det blir mer ordentligt i helgen. Tänk att min lilla plutt redan fyller 2 <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0