påsklov

2016-03-29 | 03:57:00
 
 
 
Efter en härlig påskhelg har nu Melwin och Viggo påsklov från dagis. Vi har lite inplanerat i veckan så som att köpa presenter åt Viggo och på torsdag kommer Jakobs föräldrar och bror hit för att fira V. Vi ska ha kompiskalas här på lördag, och på söndag ska vi på middag. Våra veckor är verkligen inte lugna, det händer saker hela tiden känns det som och dagarna går så otroligt fort. Förutom just den här dagen då... Jag har dragit på mig en förkylning från hvetet så jag har legat still i princip hela dagen. Vi var ute en stund efter lunch så att pojkarna fick cykla men jag orkade inte vara ute så länge. Måste försöka bli frisk så vi kan göra allt som vi har inplanerat! 
 
 
 
Den här tjejen alltså... Hon sprider så mycket energi och kärlek omkring sig och är glad 99% av dagarna. Den där 1% är då hon säger till att vi är för sega med att ge henne mat och då blir det ett jäkla liv en kort stund. Hon har seriöst sovit varenda natt sedan hon föddes, alltså varje natt har hon sovit sig igenom. De första veckorna kunde hon "vakna" 1-2 gånger för att äta. Annars har hon varit precis som M och V och sovit gott om nätterna (11-15 h/natt) . Är det ens lagligt att ha så lätta barn? 
 
 

Kommentarer
skriven av: Veronica Wallgren

Så söta bilder! Hoppas ni får ett bra påsklov :)

2016-03-29 @ 06:38:33
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
skriven av: nune

Mummin pikku pääsiäis tiput <3

2016-03-29 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0