Han försov sig

2016-05-05 | 00:16:00
 
Vet ni vad Viggo gjorde imorse? Han försov sig till dagis. Alltså helt otroligt... Försökte få upp honom ur sängen men han ville inte vakna (ingen aning om vem han fått det ifrån hehehehe), så jag lät honom sova en stund till och tänkte att jag lämnar dom lite senare idag. Men när Melle suttit och väntat EN HEL TIMME på att V skulle vakna så gick vi faktiskt iväg till dagis utan V. 
 
Denna skrutt vaknade halv elva imorse, då hade han sovit i 14,5 h :) Tyckte att det var för sent att lämna honom på dagis så han fick vara hemma med mig idag. Helmi bytte av honom, hon somnade när han vaknade. Så medan hon sov inne så hänge vi ute i solen! Vilket fantastiskt väder vi har haft idag, sommarvärme ju! 18-19 grader hade vi hos oss. 
 
ps, vill inte ha några elaka kommentarer om att jag lämnade V hemma när jag gick till dagis med M. Det tar seriöst en minut att gå till barnens dagis så han var inte ensa hemma länge. Dessutom sov han. Djupt. Så bespara mig såna kommentarer tack:):)

Kommentarer
skriven av: nune

Tiedän että päiväkoti on talon takana niin et tehnyt mitään väärin! Niitä on aina katellisia idiootteja jotka rakastaa sanoa pahasti heti kun saa mahdollisuuden. Älä vastaille sellaisille pölkyille. Olet mahtava äiti ja se yksi parhaimmista!! <3

2016-05-05 @ 08:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0