mammas pojke

2016-05-17 | 23:35:41
 
Hahha alltså jag sover exakt så här. En kudde under huvudet, en kudde på huvudet och en kudde mellan knäna. Jag sitter dessutom alltid och petar mig på läppen när jag har tråkigt, vilket också M gör på bilden. Coolt ändå hur barn tar efter sina föräldrar ibland! Önskar att han kunde härma mig på lite fler punkter också, som tex att bädda sängen.. Haha! En till grej som han har snott från mig är envisheten. Vi kan bli knäppa på varandra ibland och ingen vill ge sig. Blir spännande att se hur han blir som tonåring.. 
 
Ni som har barn, har dom tagit efter något från er? :)

Kommentarer
skriven av: nune

Japp. Minun 4 lasta treenavat niin kuin minä. Kaikki elävät ja kunnioittavat samaa perhe elämää kuin minä. Kaikki ovat Iloisia, ystävällisiä ja osaavat olla iloisia vaikka vihollisellakin menee elämä hyvin. Rakastatte lapsianne yli kaiken niin kuin minä. Olette ylpeitä lapsistanne niin kuin minä. <3

2016-05-18 @ 05:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0